Wednesday, September 21, 2011

potomg rambut???

alhamdulillah..sekarang aku dah keje kat tmpt abg yg aku tusyen tue.dah masuk 2 mggu.smuanya berjalan dgn lancar.syukur.gaji?xkesah lah berapa dia nak bg.aku pon bukan nak tanggung anak bini.sendiri sudah.hehehe..

kat tmpt aku keje tue,ad 2 org makcik.baikkkkkkkk sgt.dorg lah yg sll tgkkan aku tiapkali aku nak transfer dr welcer ke kereta,dr kete ke welcer.dah macm mak aku jer.hehe..xboring.makcik2 tue kuat berborak.keje aku pon key in bil2 dari bln 3 sampai skrg.alhamdulillah..smua dah siap.

sepanjang 2mggu nie.byk kali aku kn tgu..1st,pkai kai g tempt keje..ahhaha.mmg slh aku pon...2nd xpakai seliper.itu xkesah sgt..tp yg 3rd nie yg xbst.."adik,xpanas ker rambut panjang?makcik tgk RIMAS jer.."..alamak,bab rambut nie yg payah nie..syg btl nak potong.aku hanya memberi sedekah senyuman yg plgggggggggg manis kat dorg..hhehe..tgk arr dl yer makcik,dah sampai seru,sy potong rambut nie..hehhe...

done..:)

1 comment:

AxDriA said...

mesti da tak ensem sbb da ptg rambt....muahahahaha
makcik tu takmo buat yen menantu derang ker????