Wednesday, May 18, 2011

jgn tido lps asar....

baca tajuk jer..mcm aku nak berkhutbah kan...sbnrnya nie kejadian lawak adik aku si fadli..tido lps asar..time tue die xsihat.biasa arr..klo adik dmam,mcm nak mati pon ad..manje sgt..hahahaha...(kureng asam nyer abglg)...nie nak cerita balik utk kita kongsi bersama...

pkl 5.30ptg.....

abglang(aku) : mak,yen nak g jemput ika nie.klo nak bwk adik g klinik,ikut skali arr..
mak : ha,bwk arrr...
adik tgh tido..

mak : adik,bgn,g klinik.cpt..abglang nak g tue.sembahyang dl..abglang lps sembahyang nak g terus...
10mnt kemudian....
abah : fadli,bangun cpt.abglang nak g lps sembahyang..
5mnt kemudian...
mak : fadli,BGN larrrrrrrrrrrrrrrrr..
fadli pon bgn..tp peliknyer die g depan,bukak laptop yana.siap pasang plug lg..
mak tercari2 fadli.mak nampak die kat dpn..ap lg.mak menjerit ar..
mak : pegi sembahyang larr..ko nie knp...
fadli : td mak suh bukak laptop.adik bukak arr..
dah,ketawa xingt mak.aku yg tgh tahiyat akhir pon xdapat tahan gelak.batal terus solat aku..haahahahahahah...

pengajaran..org kata jgn tido lps asar.blh jd gile..nie baru sehari,klo 40 hari,mau sewel adik aku nie..hahahahahahah

3 comments:

Unknown said...

adoi....dah tau sakit...apsal tggu ptg br nk g klinik...

are yen said...

nak buat mcmner...dr pagi die tido je...yg abglg die lak pening time tue...tido jap lps zohor...masalahnyer,die bukan nak makan ubat.tue yg malas g bwk die eija..:)

Mat Jup said...

bukan ke ko suke tdo time asar ke dulu