Friday, June 11, 2010

sunyi..sepi...

Turunnya hujan kala ini
Seolah-olah memahami
Kesunyian yang ku alami,
Kesepian yang aku hadapi….

Tetapi ku kuatkan hati,
Ku hayati setiap perjalanan hidupku ini
Dahulunya terlalu ramai disisi,
Kini ku keseorangan dan bersendiri,

Tiada lagi gelak ketawa,
Mana perginya si pemuja,
Semuanya lari tanpa berita,
Yang ada cumalah derita..

Hidup ini bagaikan roda,
Setiap putarannya memberi erti dalam hidup kita,
Apabila kita diatas,musuh pon mahu berbaik semula
Jika diri berada di bawah,kehinaan lah yang kita terima…

Telah banyak kenangan aku lalui,
Kesunyian ini mampu ku tangani,
Kesepian ini hanyalah cubaan dari Ilahi,
Kehidupan ini tidak kekal abadi….

4 comments:

are yen said...

aku terlalu sunyi klo kamo mahu tahu

Unknown said...

aku tahu...maafkan aku....

are yen said...

hrmmm,xp izah..yen taw izah terlalu bz bulan nie..;)

Anonymous said...

yer...bz ngan keje..stress ngan bende keliling...sampai kadang rasa nk give up sume...