Friday, July 2, 2010

air mata ku jatuh..

setabah mana pon aku,pasti akan tersungkur..saat aku menaip,aku sedang menangis.
2 sebab kenapa aku nangis..
td aku tgk cite kat tv2...berkesahkan seorang yang normal,kemudian eksidan menjadi lumpuh..mempunyai isteri dan anak sorg..baru 3 bulan suami lumpuh,si isteri mintak cerai..subhanaAllah...walaupon sekadar cerita,xmustahil kan ad yang realiti..terlalu sebak.xsggp aku tgk sampai abis.aku gerak g opis..

sebab kedua...
erm...sbb kaki kiri aku bengkak 3 x ganda dari asal..sakit sgt..bile berdenyut,kepala aku pon jd pening..xmampu aku tahan..menggigil tubuh..saat ini lah aku nangis..

2 comments:

ilyanie said...

laaaa..tengok tv pun leh nangis ke ayen..cam pempuan....ngeeeeee
cb jd lelaki ckit..:p

are yen said...

kak lang..cite tue berkenaan sorg lelaki yg awalnya sihat,kaya...pas2 berkahwin dgn pompuan nie..pas2 satu hari eksiden..lelaki tue lumpuh mcm yen..baru 3bln,pompuan tue xsanggup tggl sama..tue yg buat yen nangis..walaupon cite,tp musti ad terjadi kat luar sana..